- Treballar la #reputaciondigital mostra els valors de l’organizació, la seva conducta ètica, i permet guanyar la confiança dels clients #CMUOC https://twitter.com/montsect/status/533341696059531264
- Una bona gestió d #reputaciondigital pot canviar l’opinió que es té d’una organització o persona tot creant 1 marca sòlida i creïble #CMUOC https://twitter.com/montsect/status/533345519138267136
- La #reputaciondigital facilita obtenir millors condicions financeres quan es negocia amb clients i proveïdors. +reputació =+resultats #CMUOC https://twitter.com/montsect/status/533350195778813953
- En moments de crisi, la#reputaciondigital millora el tractament q rep una companyia, potencia el creixement i minimitza riscos #CMUOC https://twitter.com/montsect/status/533351466288021505
- Treballar la #reputaciondigital pot fer q els clients recomanin l’empresa, fent-ne captar de nous, i es motivin els treballadors #CMUOC https://twitter.com/montsect/status/534399232279838720
- Cuidar la #reputaciondigital vol dir diferenciació, proximitat i responsabilitat social d’empresa vers treballadors, clients i entorn #CMUOC https://twitter.com/montsect/status/534400910513147907
Referències
Reputación on-line, una cuestión estratégica http://www.estudiodecomunicacion.com/extranet/reputacion
La reputación corporativa = beneficios http://alvarorienta.blogspot.com.es/2014/05/marketing-digital-visibilidad-de-la.html?spref=tw
Cristina Aced. Relaciones públicas 2.0. Editorial UOC